איילים חרטה על דיגלה אמינות, מחירים הוגנים וגלויים, גילוי נאות ושקיפות.
מאז ינואר 2004 (תחילת הרפורמות בענף הביטוח) הוגדלה חבותו של סוכן הביטוח כלפי לקוחותיו והוטלו עליו מטלות חדשות ונוספות שלא היו קיימות קודם לכן. עמידה בדרישות החוק והתקנות החדשות כרוכה בעלייה ניכרת בעלויות התפעול במשרד. לכן משרדנו נאלץ לגבות "השתתפות בהוצאות" הכרוכות במתן השירותים המפורטים.
חשוב לציין כי הלקוחות רשאים וזכאים לפנות ישירות לחברות הביטוח ובתי ההשקעות ולקבל חלק מהשירותים ישירות באמצעות מוקד שירות הלקוחות של חברות אלה
להלן מחירון השירותים: