איילים - תכנון פיננסי ופתרונות ביטוח | שלבי התכנון הפיננסי
תכנון פיננסי, פתרונות ביטוח, מחזור משכנתאות, גמל והשתלמות, בקרת תיקיי השקעות, פנסיות ותגמולים, תיקיי השקעות, השקעות אלטרנטיביות, איילים, אייל כחלון, ביטוחים, פנסיות, פנסיה, תיק השקעות
15731
rtl,page-template-default,page,page-id-15731,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.3,vc_responsive
 

שלבי התכנון הפיננסי

קביעת יעדים ומטרות

המתכנן הפיננסי בשיתוף מלא עם הלקוח שומע למטרות חייו, חלומותיו והמטרות אותן הוא רוצה להשיג עבורו ועבור משפחתו ומבצע קביעת ותעדוף יעדים ומטרות אותם התוכנית הפיננסית תרצה להשיג לאורך חייו של הלקוח הן בגיל העבודה והן בגיל הפרישה.

איסוף ואיתור הנכסים הפיננסים והביטוחיים

 בעזרת נתונים היסטוריים וסטייטמנטים שמביא הלקוח למתכנן הפיננסי בדבר נכסיו הפיננסים, ובעזרת "המסלקה הפנסיונית" אליה יש למתכנן הפיננסי גישה, יוכל המתכנן הפיננסי לאסוף את נכסיו הפיננסים והפנסיונים של הלקוח לרבות קופות גמל, קרנות השתלמות, חסכונות פיננסים , פנסיה, קופות תגמולים, ביטוחי מנהלים וכד' על מנת לקבל תמונת מצב כוללת בדבר נכסיו הפיננסים של הלקוח.

.

ניתוח הנתונים

בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, ניתוחים אנליטיים וידע וניסיון רבים , מנתח המתכנן הפיננסי את כלל הממצאים שהתקבלו עבור הלקוח ובני משפחתו לרבות ניתוח סכומים וזרם תקבולים נוכחי ועתידי שיהיה לקוח בגיל זה ובגיל הפרישה.

 

הכנת תוכנית ומפה פיננסית

הלקוח בוני משפחתו מקבלים תוכנית פיננסית מהודרת ומקיפה הכוללת את האנליזה של המתכנן הפיננסי בדבר המצב הכספי הקיים של הלקוחות, המצב הכספי העתידי של המשפחה, תזרים המזומנים בהווה והעתידי שצפוי להיות למשפחה וחשוב מכל את מסקנותיו של המתכנן הפיננסי ואת הדגשים שלו, הכין וכמה יש לשפר את המצב על מנת שהלקוחות יוכלו לעמוד ביעדים ובמטרות שהציבו לעצמם בשלב הראשון של התכנון הפיננסי.

 

יישום התוכנית וליווי מתמשך 

אחד השלבים המרכזיים בתוכנית הוא יישום התוכנית , ליווי והמעקב המתמשך לוודא שאכן הלקוח מבצע את השינויים על מנת שיוכל להגשים את חלומותיו ולעמוד במטרות חייו. המתכנן הפיננסי מלווה את הלקוח במהלך יישום התוכנית, ומידיי שנה מבצע פגישת איזון והתאמות והיות וכפי שאנו יודעים החיים דינמיים ויש לבצע התאמות מידיי שנה בהתאם לצרכים החדשים והנכסים החדשים שיש ללקוח.